EL SARAU MAL GESTAT, INICIA EL FESTIVAL D’ESTIU DE SANT PERE DE CASSERRES

Masies de Roda, 4 de juliol de 2020

El Sarau Mal Gestat, organitzat per la Malgastada Associació, va iniciar la programació el primer dissabte de juliol, en el marc del Festival d’Estiu de Sant Pere de Casserres, que organitza el Consell Comarcal d’Osona amb el suport de la Fundació Antiga Caixa Manlleu, el BBVA i l’Ajuntament de Masies de Roda.

A 2/4 de 6 de la tarda, i dins l’església, per la calorada que queia a Sant Pere de Casserres, la poeta Maria Sevilla va començar recitant alguns dels seus poemes. Després ocupà el seu lloc en Martí Sales, membre del grup Amor etern alt grup de risc, juntament amb Lulú Martorell, que va llegir un poema del malaurat Pepe Sales. Ells dos van retre un homenatge al poeta, compositor i pintor català ara que fa 25 anys de la seva mort.

A les 7 de la tarda, ja als exteriors del monestir, es van succeir el recital de Núria Martínez Vernis i l’actuació “Tot passa ara” Drim _Maxín (Joan Comes + r cru).

L’acte va aplegar prop de 150 persones que van poder gaudir de la poesia, la música i un entorn immillorable. Això sí, amb les mesures de seguretat que ens marca la prevenció de la Covid-19.