Publicacions

Osona debats: el territori

Fruit de la 3a jornada anual Osona Debats (2016) Fundació Antiga Caixa Manlleu amb la col·laboració de l’Ateneu de Vic, va publicar el 3r. volum Osona debats: el territori, que és el testimoni de l’anàlisi científica del nostre territori feta des de diferents punts de vista: la geografia, l’urbanisme, l’economia, la demografia i la filologia. La coordinació va anar a càrrec de l’arquitecte Xabier Eizaguirre.

Atenció a la gent gran dependent a Osona: on estem i cap on avancem

Com a resultat de la 2a jornada anual Osona debatsimpulsada per la Fundació Antiga Caixa  Manlleu, es va publicar el 2n volum Atenció a la gent gran dependent a Osona: on estem i cap on avancemEl llibre conté el conjunt de les ponències que es varen presentar en la jornada l’any 2015. La coordinació va anar a càrrec de Jordi Roca, director de la Fundació Assistencial d’Osona (FADO)

L’educació a la comarca d’Osona

L’any 2014 es crea la 1a jornada anual Osona debats que pretén ser un punt i seguit d’anàlisi i reflexió però també de propostes de futur sobre aspectes de la vida social, econòmica i cultural de la comarca d’Osona. La jornada culmina amb l’edició de les ponències i aportacions que la configuren. Aquesta 1a edició va estar dedicada a l’educació: L’educació a la comarca d’Osona i la va coordinar Antoni Tort i Bardolet, professor de la Universitat de Vic-UCC.