PORTAL DE TRANSPARÈNCIA

FUNDACIÓ ANTIGA CAIXA MANLLEU

ÒRGANS DE GOVERN

L’òrgan de govern de la Fundació Antiga Caixa Manlleu és el Patronat i aquest vetlla perquè s’acompleixi la missió i finalitats fundacionals. El Patronat es reuneix trimestralment amb l’objectiu d’orientar en qüestions d’importància com són la gestió econòmica, les línies de programació, el Pla estratègic i les perspectives de futur.

President
Miquel Torrents

Vicepresident
Joaquim Albareda

Secretari
Jordi Espona

Vocals
Anna Erra, Fundació Universitària Balmes
Àlex Garrido, Ajuntament de Manlleu
Pere Prat
Martí Arimany
Manel Rossell, Càritas
Ramon Vallbona, Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic
Antoni Ylla-Català, Patronat d’Estudis Osonencs
Montserrat Braut, Cambra de Comerç a Osona

Vocal del consell assessor i de voluntariat
Josep Carrera

Cristina Vilaró

Codi de bon govern
de la Fundació

Aquest codi té per objecte establir unes directrius i obligacions pel bon govern de la Fundació Antiga Caixa Manlleu així com dotar de màxima transparència l’activitat fundacional.

Codi ètic expressiu del caràcter i
valors de la Fundació

El codi ètic pretén definir el caràcter i valors de la Fundació Antiga Caixa Manlleu, els quals hauran de regir llur actuació.

Estatuts

Els Estatuts són les normes per les quals es regirà la FACM, i com a tal poden ser modificats i integrats.