LLOGUER D’ESPAIS

auditorivic_263Auditori Vic
L’Auditori de la Fundació Antiga Caixa Manlleu està ubicat a la Rambla Hospital, 11 de Vic. Té un aforament de 180 places i està equipat per dur a terme actes de tot tipus. Disposa de wi-fi.

Sala d’Art Vic
La Sala d’art està adossada a l’Auditori (Rbla. Hospital,11). Té l’equipament necessari per a instal·lar-hi tot tipus d’exposicions. L’espai es pot utilitzar com annex a l’Auditori, en cas que es necessiti organitzar un refrigeri o alguna altra activitat en paral·lel.

auditorimanlleu_263Auditori Manlleu
L’Auditori està ubicat al C. del Pont, 16. Té un aforament de 150 places i disposa d’equipament tècnic per a tot tipus d’actes inclòs piano de mitja cua. Disposa de wi-fi.

Baixeu-vos el formulari per saber les tarifes

CESSIÓ AUDITORI VIC CESSIÓ AUDITORI MANLLEU

Per disponibilitat de dates dels auditoris i la Sala d’Art poseu-vos en contacte: fundacio@fundacioacm.cat