TROBADA ANUAL DE LES FUNDACIONS ESPECIALS: COMPROMESOS AMB LA MILLORA CONTINUA I L’IMPACTE SOCIAL A CATALUNYA

TROBADA ANUAL DE LES FUNDACIONS ESPECIALS: COMPROMESOS AMB LA MILLORA CONTINUA I L'IMPACTE SOCIAL A CATALUNYA

Barcelona, 11 de març de 2024

El passat dijous 7 de març, es va celebrar amb gran èxit la 8a Trobada Anual de les Fundacions Especials, hereves de l’obra social de les antigues caixes catalanes. L’esdeveniment, que va tenir lloc al Mas Quintanes, propietat de la Fundació Antiga Caixa Manlleu, va comptar amb la participació destacada de les set fundacions (Fundació Pinnae, Fundació Iluro, Pedrera Fundació, La FACT Terrassa, Espai Cultura Sbd Fundació Caixes Catalanes i la Fundació Antiga Caixa Manlleu) i la presència honorífica del Secretari General d’Economia, el senyor Josep Maria Aguirre, i del Director General de Política Financera, el senyor Josep Maria Sánchez, del Departament d’Economia de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta reunió anual va servir com a plataforma per plantejar nous reptes de futur amb l’objectiu de millorar la governança de les fundacions i consolidar els projectes que desenvolupen arreu del país. Durant la trobada, es van discutir diverses estratègies per afrontar els desafiaments actuals i futures oportunitats, amb un enfocament en la sostenibilitat i l’impacte social.

Les set fundacions presents a l’esdeveniment van ser El compromís d’aquestes fundacions amb la millora continua i la promoció del benestar social és fonamental per al desenvolupament de la comunitat catalana. A través de la cooperació i la innovació, es busca generar un impacte positiu durador en la societat.