RENOVEM CONVENI AMB L’AJUNTAMENT DE FOLGUEROLES PER LA CESSIÓ D’ÚS DE L’ESPAI DESTINAT A CASAL DE LA GENT GRAN

Moment de la signatura amb l'alcalde de l'Ajuntament de Folgueroles, Miquel Serra i el president de la Fundació Antiga Caixa Manlleu, Miquel Torrents

El passat 24 d’octubre, el president de la FACM, Miquel Torrents i l’alcalde de l’Ajuntament de Folgueroles, Miquel Serra, van signar la renovació del conveni  per a 10 anys perquè la gent gran pugui continuar fent ús de l’espai per portar-hi a terme les seves activitats.

La Fundació Antiga Caixa Manlleu demostra així el seu compromís amb la responsabilitat social i la seva voluntat de ser un actor clau en el suport a les accions que promouen el benestar i la cohesió social a la seva àrea d’influència.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins dels valors de solidaritat i cooperació, i esdevé un pas positiu en la construcció d’una societat més cohesionada i inclusiva.