CARLES RAURELL GUANYA EL PREMI PLANA DE VIC 2020 AMB UN TREBALL SOBRE EL BANDOLER TRUCAFORT

Vic, 14 de novembre de 2020

En el marc de la 68a Festa Anual del Patronat d’Estudis Osonencs, es van lliurar els Premis Plana de Vic i Plana de Vic Jove. L’acte, que va ser totalment enregistrat, va comptar també amb una conferència del Dr. Jaume Terradas per títol “Epidèmies: salut humana i salut ambiental”.

La Dra. Anna Gómez, representant del jurat del Premi, esmentà la qualitat dels treballs que optaven al Premi Plana de Vic i va donar a conèixer el títol del treball premiat Gabriel Torrent de la Goula TRUCAFORT Lo més gran bandoler de Catalunya (c. 1588 – 1616). El guanyador va ser Carles Raurell i Vidal.

El Sr. Miquel Torrents, president de la Fundació Antiga Caixa de Manlleu, patrocinadora del Premi Plana de Vic, va dirigir unes paraules als assistents, i va felicitar el guanyador a qui va fer entrega del premi.

En el mateix acte es va lliurar el Premi Plana de Vic Jove a Marçal Comajoan pel treball Teoria de Grafs i algoritmes; Desenvolupament de l’aplicació CAMINS CALLDETENES, alumne de l’Institut Jaume Callís i, també es va donar a conèixer que l’escriptora manlleuenca Josefa Contijoch serà la nova Membre de Mèrit de l’entitat, distinció que es concedeix a persones i entitats rellevants en la cultura i la societat d’Osona.

Per poder veure l’acte gravat, cal visitar l’enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=xRwNDgxtolY