L’ACTUACIÓ DE PAULA VALLS TRIOMFA A SANT PERE DE CASSERRES

Masies de Roda, 11 de juliol de 2020

Dissabte 11 de juliol a 2/4 de 8 del vespre va tenir lloc el concert per nom I am de la manlleuenca Paula Valls. Ella mateixa va explicar que arran de la pandèmia i el confinament pel coronavirus no havia pujat a un escenari des de feia quatre mesos i estava molt emocionada, “en un núvol”, va dir.

Un excel·lent concert, íntim, emocionant, ple de sensibilitat, ric en matisos vocals i instrumentals. A més, va oferir al públic dues noves cançons que havia compost durant el temps de reclusió.

L’església del monestir presentava una imatge ben curiosa: l’aforament reduït gairebé a la meitat, les persones assegudes en grups de dos o tres i sempre amb la mascareta posada. I tot, per respectar les condicions sobre la Covid-19 que imposa la Generalitat en aquests casos.

L’actuació de la manlleuenca va ser el segon dels quatre concerts programats en el marc del Festival d’Estiu de Sant Pere de Casserres que organitza el Consell Comarcal d’Osona, amb el suport de l’Ajuntament de Masies de Roda de Ter, la Fundació Antiga Caixa Manlleu i BBVA.