ManlleuActua

ManlleuActua neix l’any 2017 com a espai de trobada per als infants i els joves que comparteixen la passió pel teatre en tots els seus vessants: la creació, la interpretació, la lectura o bé com a espectador/ora.

Durant un dissabte del mes de maig es fan 4 actuacions d’escoles de teatre de Catalunya que mostren els seus tallers.

ManlleuActua és una plataforma que aposta pel talent jove del món del teatre amateur de Catalunya. Mitjançant les escoles de teatre, ofereix un espai d’expressió i creixement artístic, impulsant les passions i habilitats dels joves actors i actrius. Una oportunitat per brillar als escenaris

ManlleuActua l’organitza Fundació Antiga Caixa Manlleu i compta amb el suport i la col.laboració de l’Ajuntament de Manlleu i l’Associació d’escoles de teatre de Catalunya (ACET)