ManlleuActua

ManlleuActua és una jornada d’activitats teatrals vinculada al Premi BBVA de teatre que vol recuperar en part l’origen on va néixer el Premi. Les propostes van adreçades als nens i les nenes i ells mateixos en són els protagonistes.

El mes de maig durant tot el dia i, a diferents espais de Manlleu, se succeixen diverses accions teatrals que volen plasmar les múltiples cares del teatre: així els infants representen, llegeixen, escriuen, reflexionen i gaudeixen veient teatre.

El matí es presenten actuacions de companyies infantils i juvenils que provenen de diferents localitats catalanes. El migdia es fa un dinar a l’aire lliure amb les persones participants i obert a tothom. A la tarda nens i nenes de totes les escoles de primària de Manlleu fan una lectura dramatitzada d’una obra a la Biblioteca municipal de Manlleu BBVA, trambé s’ofereix un taller d’escriptura teatral que s’adreça a infants d’entre 8 i 12 anys. Ja cap al vespre, el teatre de carrer envaeix Dalt Vila que posa fi a la jornada.

Durant uns dies la Biblioteca municipal de Manlleu BBVA exposa llibres de teatre infantil.

ManlleuActua l’organitza Fundació Antiga Caixa Manlleu i compta amb el suport i la col.laboració de l’Ajuntament de Manlleu, BBVA CX i la Fundació Antigues Caixes Catalanes.