Premi BBVA de Teatre: Manlleu, teatre de carrer i ManlleuActua

La Fundació Antiga Caixa Manlleu dóna suport a les següents activitats i projectes

El Premi de teatre és un projecte sociocultural i artístic que l’any 2001 va iniciar l’antiga Obra Social de Caixa Manlleu amb la intenció de recolzar la creació teatral dels grups amateurs i entitats catalanes que fan la seva activitat sense ànim de lucre.

Després de deu anys i més de 600 espectacles presentats, l’any 2010 es va obrir també a les companyies professionals, per tal que el guardó servís com a plataforma per a totes les companyies de teatre que, sovint, tenen dificultats per donar a conèixer el seu treball. A partir d’aquest moment la Fundació Antigues Caixes Catalanes amb el suport de BBVA CX i de la Fundació Antiga Caixa Manlleu és qui organitza el guardó.

L’any 2016, s’inicia una Jornada d’espectacles de carrer complementari a la 16a edició del Premi BBVA de Teatre: Manlleu, teatre de carrer, que l’any 2017 desenvoca en ManlleuActua i que serveix per recuperar el lligam històric del Premi de Teatre i la ciutat de Manlleu.