Ajuts a la Mobilitat Internacional per a estudiants de la UVic

La Fundació Antiga Caixa Manlleu dóna suport a les següents activitats i projectes

Ajuts Fundació Antiga Caixa Manlleu a la Mobilitat Internacional de la UVIC-UCC

La Fundació Antiga Caixa Manlleu ofereix als i les estudiants del Campus UVic de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, uns ajuts destinats a fomentar la seva participació en programes de mobilitat en el marc de les Pràctiques de Cooperació Internacional: Nicaragua i Camerun (Programa Insolàfrica), pels i les estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FSCB), Guatemala, el Nepal i el Marroc, pels i les estudiants de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (FETCH) i també en programes de mobilitat internacional de grau, màster oficial i doctorat.

Aquests ajuts tenen com a finalitat general pal·liar el cost econòmic de participar-hi, que pot constituir un obstacle important per a molts i moltes estudiants a l’hora de plantejar-se la mobilitat.

L’any 2019 es van celebrar els 30 anys de lliurament d’ajuts que la Fundació Antiga Caixa Manlleu (abans Caixa Manlleu) dona als estudiants de la UVic.